Azerbaijan English

Startapları batıran əsas səbəblər

Məlum olduğu kimi, bu gün dünyada yüzlərlə startap layihəsi yaradılır. Amma bəziləri çox qısa müddətdən sonra fəaliyyətini dayandırır,  inkişaf edə bilmir. Yəni, “fail” (batır) olur. 

Ekspertlər bunun səbəbləri barədə zaman-zaman açıqlamalar verib, rəylərini bildirir. Bəzən layihənin uğurlu olmaması mühitdən asılı olsa da, əksər vaxt startaplar məhz düzgün istiqamətlə başlaya bilmədikləri üçün sadəcə layihə olaraq qalır, heç bir gəlir qazana bilmirlər.

Bu dəfə startaplar sahəsində araşdırma, analizlər edən məşhur platforma  CB Insights 101 fail olmuş startapla söhbət edərək, maraqlı araşdırma edib.

Həmin startapların sahibləri layihənin fəaliyyətinin dayanmasının müxtəlif səbəblərini deyib.

CB Insights da onlardan 20 ən əsas cavabı (səbəbi) sıralayıb.

Xeberler.az webrazzi-yə istinadən siyahını təqdim edir:

Influencer Marketing bazarının həcmi 1,5 milyarda çatdı

Creator araşdırma platforması Türkiyədəki Influencer Marketing bazarının böyüklüyü və inkişafı haqqında hesabat dərc...

22 Feb 2018
Sabah Startap Günləri başlayır- Nələr olacaq?

Sabah, 23 fevral tarixdə saat 13-də Qərbi Kaspi Universitetində Startap Günlərinə start veriləcək.

Xeberler.az-ın...

22 Feb 2018